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  4. Salesdriver (B): The Salesdriver Opportunity: Mark Sullivan's Perspective
 
  • Détails
Titre

Salesdriver (B): The Salesdriver Opportunity: Mark Sullivan's Perspective

Type
étude de cas
Institution
Externe
Périodique
Ivey Publishing
Auteur(s)
Dietz, J.
Auteure/Auteur
Mark, K.
Auteure/Auteur
Liens vers les personnes
Dietz, Jörg  
Statut éditorial
Publié
Date de publication
2001
Première page
9
Langue
anglais
Notes
Ref: 9B01C011
Résumé
The co-founders of a startup, online sales contest management service needed to act quickly. They needed a vice-president of sales and believed they had found a suitable candidate, Mark Sullivan. A meeting is planned for the next day to go over the offer. Sullivan has a number of other jobs offer and must decide on his next career move. This is a supplement to SalesDriver: The Offer to Mark Sullivan: SalesDriver's Perspective, product '9B01C010'.
PID Serval
serval:BIB_3591487599F0
Permalien
https://iris.unil.ch/handle/iris/122468
Date de création
2009-05-15T12:17:07.311Z
Date de création dans IRIS
2025-05-20T20:17:02Z
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